Kurumsal Servis
Kurumsal Casper Servisi il çapında doğrudan veya kargo ile teslim ettiğiniz arızalı ürününüz için servis kayıt formu isteğiniz doğrultusunda e-posta adresi üzerinden ya da size elden iletilir.
Servise ulaşan arızalı ürünler için ilk önce ürün kaydı yapılır, daha sonrasında hızlı tarama yapılarak arıza ile servis belirlenir. Servis işlemi ve belirlenen ücret hakkında sizlere bilgi verilip, onarım yapılması için onayınız istenir. Onaylanan ürünlerin onarım işlemi başlar, yapılmasını istemediğiniz ve onaylamadığınız ürünler sahibine iade edilir.
Kurumsal Casper Servisi casper marka cihazların onarımı tamamlanmış ise, servis ücretinin ödemesi yapılmadan ürünler teslim edilmemektedir. Arıza tespit süresi yoğunluğa göre ortalama 2-5 gün içince belirlenmektedir. Onarım süresi ise arızaya göre 3-30 gün arasında değişmektedir. Şehir veya yurt dışından temin edilmesi gereken yedek parça olması durumlarında ürün sahibi aranarak bilgilendirme yapılır.
Onarımı tamamlanmış cihazlar 45 gün içinde teslim alınmazsa; sonraki her geçen gün için ardiye bedeli talep edilir. Cihazın teslim alınmama süresi 90 günü geçtiği zaman Casper servisi her hangi bir mesuliyet kabul etmemektedir.
Arızalı ürünlerinizi servisimize getirmeden önce önemli bilgilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Servisimizde yapılan işlemler sırasında bilgileriniz silinebilir. Bu konuda sorumluluk size aittir.
Servisimiz lisanssız yazılım yüklemesi yapmamaktadır. Kurumsal Casper Servisi bırakılan ürünlerde yüklü bulunan lisanssız yazılım yüklemeleri varsa bu sorumluluk ürün sahibine aittir.
Arızalı ürünlerin kargo tarafından gönderilmek istendiğinde dikkat etmeniz gerekenler; ürün zarar görmeyecek şekilde paketlenmelidir. Tamiri yapılmış ürünlerin müşteriye teslimi sırasında kargo ile gönderilmiş ürünleri alırken müşteri tarafından son kontrollerinin yapılmasını önemle rica ederiz. Kargo tarafından teslim alma aşamasında hasar raporu bulunmaz ise servisimiz sorumluluk kabul etmemektedir.